Pokhara’da son demler

No Comments

Yine Pokhara’dayız

Ruhumuzu dinlendiren, hem huzur, hem keyif veren bu şirin şehir Pokhara’dayız yine. Pokhara’da son demlerimiz artık. Biraz daha bu şehri relax bir şekilde yaşamak için buradayız.

Akşam biraz ateşim çıkınca titreye titreye uyumuşum, sabah da dolayısıyla geç kalktık. Ama kaç gündür öyle yorulmuşuz ki dinlenmek iyi geldi. Bugün biraz çıkıp dolaştık, Katmandu otobüs bileti sorguladık. Akşam gün batımı için Sarangot’a çıkacaktık, ama görüşün akşam iyi olmadığını, sabah gün doğumunda gitmemizi tavsiye ettiler. Biz de zaten göreceğimizi yeterince gördüğümüz için sabah gitmek istemedik.  Biz de göl kıyısına gittik, biraz yürüyüş yaptık, yazılarımı yazmaya çalıştım, bol bol fotoğraf çektik.

Gölün hemen kenarı, cadde kısmından daha keyifli, sahil kenarında tatil köyü görünümünde, bize de iyi geldi. Işık çok güzel, insan elinden makineyi bırakamıyor, çektikçe çekesim geldi diyebilirim.

Belki de biz burayı çok sevdik, çok benimsedik. insana huzur veren bir şehir. Gölün manzarası da insanı baktıkça dinlendiriyor, terapi yapıyor adeta. Kısacası bizim ruhumuza çok iyi geldi.

Hoşçakal küçük ve şirin Pokhara

Katmandu otobüs biletimizi de, marketçimizin tavsiyesiyle hemen yakındaki bir acentadan aldık. Sabah taksiyle bizi terminale de bırakacak. Bu akşamki son falafelimizi de gömdükten sonra otele geldik.

Nepal’den Hindistan’a geçeceğiz. Ama vize almamız gerekiyor. Vize için de ilk önce online bir başvuru formu doldurmamız gerekiyor. Onu doldurmak için uğraştık, ama çıktı almak istediğimizde sorun çıktı, bir türlü alamadık. Artık cuma günü Katmandu’dan alırız. Aslında burada birkaç gün daha kalacaktık, ama vize başvurusunu yaptıktan sonra, 5 gün içinde sonucu bildiriyorlarmış, ertesi iş gününde de almaya gidiyosun, bir hafta yani. Bizimde 30 günlük olan vizemiz Nepal  8 Aralıkta bitiyor, mecburen gitmemiz gerekiyor. Üç hafta ne çabuk geçti, anlayamadık bile sanki.

Hoşçakal küçük ve şirin Pokhara, tekrar gelmek için fırsat yaratacağım şehir. Rengarenk hallerinle fotoğraflarımızda ve anılarımızda olacaksın, hoşçakal…